Електронні звернення Надрукувати Надіслати електронною поштою
24.01.2017
 
   Надіслати електронне звернення до керівництва Державного архіву Сумської області із використанням мережі Інтернет можна за електронною адресою:   Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.
    Вимоги до звернення, у тому числі електронного, визначені статтею 5 Закону України «Про звернення громадян».
    У зверненні необхідно обов'язково зазначити повні реквізити заявника (прізвище, ім'я, по батькові, поштову адресу (поштовий індекс, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), контактні телефони, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, чітко і зрозуміло викласти зміст порушеного питання.
    Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.
    Відповідь на звернення може надаватись електронною поштою.
    Звернення, надіслане наприкінці робочого дня або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду у наступний після його надходження робочий день.